Open/Close Menu Закон працює на Вас

На сьогодні це дуже поширена проблема. Більшість автомобілістів регулярно стикається з нею в процесі володіння транспортним засобом, незалежно від місця проживання. Недобросовісні автосервіси і станції технічного обслуговування при наявності претензій замовників навідріз відмовляються компенсувати заподіяну матеріальну шкоду або безоплатно проводити повторний ремонт автотранспорту. Самостійно судитися з ними постраждалі клієнти, часто не хочуть: тривалість судового процесу, без спеціалізованих знань шанс на успіх невеликий. Саме в такій ситуації на допомогу може прийти грамотний Автоюрист.

 

А як справи з СТО офіційних дилерів? З персоналом офіційних дилерських центрів знайти спільну мову без застосування правових інструментів, як не дивно, виходить украй рідко. Однак майже кожен автолюбитель хоча б раз у житті стикався з такими проблемами: порушення термінів виконання ремонту, неякісне виконання роботи, використання неякісних запасних частин. Одним словом, неякісний ремонт автомобіля в офіційному сервісі – це реалії нашого повсякденного життя.

Крім неякісно наданих послуг з ремонту, досить часто на практиці виникають випадки, коли автосалон передає покупцеві нову машину з несправностями в коробці передач (трансмісії), лакофарбовому покритті, двигуні і так далі. Усувати такі дефекти товару по гарантії дилери в більшості своїй відмовляються, а про заміну на новий автомобіль навіть і говорити не доводиться. Неймовірна кількість проблем у власників автомобілів з’являється з доведенням того, що вони мають право на гарантійний ремонт. Пам’ятайте, в кожному подібному випадку грубо порушуються ваші законні права!

Непрофесійно зроблений ремонт є підставою для виникнення майнової шкоди у споживача послуги. Наприклад, маніпуляції з автомобілем привели до замикання в панелі управління, що послужило причиною загоряння салону, а сам транспортний засіб відновленню вже не підлягає.

В цілому, щоб компенсувати фінансові втрати через неякісний ремонт потрібно знати і враховувати безліч нюансів, процедур, термінів, критично важливих при подачі позовної заяви до суду. Це, крім усього іншого, підготовка претензії і запрошення незалежних експертів, і грамотне оформлення результатів усіх процесуальних дій. На жаль, багато власників машин, не знаючи всіх нюансів законодавства, з самого початку йдуть хибним шляхом – роблять непоправні помилки, які в подальшому не зможе виправити навіть досвідчений юрист.

Автовласник, який постраждав від непрофесійних маніпуляцій з транспортним засобом завжди повинен пам’ятати про те, що в суді йому не повірять «на слово». В процесі судового розгляду з приводу неякісного ремонту позивач зобов’язаний пред’явити всі необхідні і достатні документи, що підтверджують факт надання автомобіля на ремонт, замовлення запасних частин та інше.

 

 


При зборі документів для подачі в суд нерідкі випадки, коли ремонтна організація, станція технічного обслуговування або автодилер не пропонують необхідні документи, з метою уникнути відповідальності за допущені помилки. Як правильно вчинити в даній ситуації?

  • По-перше, потрібно взяти двох свідків (це можуть бути сторонні люди, друзі або родичі), далі в їх присутності вимагати видачі документів, що підтверджують замовлення послуги та її оплату (замовлення-наряд, чек, акт приймання-передачі послуг). Якщо в цьому буде відмовлено, свідки зможуть особисто підтвердити даний факт в суді. Коли в свідки залучаються незнайомі випадкові люди, необхідно обов’язково зафіксувати їх контактні дані (ПІБ, адреса, телефон).
  • По-друге, знайти реквізити ремонтної організації та детально записати їх, для юридичної особи це: найменування організації (повне, скорочене), юридична та фактична адреса, ПІБ керівника. Наступним етапом потрібно відправити поштою вимога надати всі необхідні документи рекомендованим листом з повідомленням. Ці документи стануть підтвердженням того, що неякісний ремонт здійснила саме ця ремонтна організація.

На допомогу постраждалим від неякісних ремонтних послуг автовласникам є фахівці Автоюристи. Досудове врегулювання і можливий судовий процес віднімають купу дорогоцінного часу, і, крім того, вимагають безліч відповідних вузькоспеціалізованих знань. Якщо ваш дилер відмовляється від гарантійного ремонту, якщо станція технічного обслуговування не збирається виправляти неполадки, що виникли після виробленого ними ремонту або відшкодувати збиток – потрібно обов’язкове проведення експертиз, здійснення претензійної роботи, підготовка і подача позову до суду, участь в суді. Професійно реалізувати такий обсяг робіт в стислі терміни під силу лише досвідченому юристу.

Звернення по допомогу до ЛФ ЛЕКСОН істотно прискорить і систематизує процес відновлення процесів ваших законних прав, порушених неякісним ремонтом і відмовою від відшкодування шкоди. Делегування даного питання професіоналам вбереже вас від зайвої нервування і захистить від непоправних помилок, здатних залишити безрезультатною боротьбу з недобросовісним СТО або дилером.

Всі витрати, які несе автовласник на послуги юриста по закону відшкодовуються винуватцем. Крім того, власник автотранспорту, права якого порушені внаслідок некваліфікованого ремонту, має право на відшкодування витрат, пов’язаних з розглядом позову в суді, витрат на автомобіль-евакуатор, оренду підмінного транспорту та інше. Крім усунення недоліків ремонту, в деяких випадках вдається також домогтися повернення грошових коштів, витрачених на неякісний ремонт, і компенсації витрат на оплату послуг сторонньої ремонтної організації, запасних частин, використаних для відновлення працездатності зіпсованого автомобіля.


Читайте також…