Open/Close Menu Закон працює на Вас

Протягом усього життя ми купуємо різні товари, такі як продукти харчування, побутова техніка, автомобілі, одяг, отримуємо безліч спеціалізованих послуг. На жаль, досить часто ми отримуємо послуги не тієї якості, яку бажали. Бувають випадки, що придбані товари та послуги не відповідають заявленим продавцем характеристикам, а якість залишає бажати кращого. Як вчинити в ситуації, коли товар, який ви придбали, виявився неякісним або вас не влаштовує результат замовлених робіт?

Захист прав споживачів. Закон на вашому боці!

Якщо ви потрапили в таку неприємну ситуацію, тоді ви можете звернутися за консультацією юристів “ЛФ ЛЕКСОН”. Наші фахівці мають позитивну практику в питаннях захисту прав споживачів у всіх ключових сферах: спірні питання з будівництва, придбання нерухомого майна, ремонтних робіт і ремонту побутової техніки, купівлі або некваліфікованого ремонту автомобіля, туризму, освіти. Якщо ваші права порушені: продали неякісний товар, продали неякісний продукт, продали неякісний телефон, продали неякісні меблі, продали неякісний автомобіль, продали неякісну взуття або продали неякісну шубу, то варто звернутись до Закону України “Про захист прав споживачів”, який здебільшого на боці клієнта.

Врегулювання суперечок, заснованих на нормах Закону України “Про захист прав споживачів” завжди пов’язане з порушенням прав і законних інтересів фізичних осіб при придбанні ними товарів, послуг або робіт. Згідно з буквою  закону, в разі продажу неякісного товару, а так само надання споживачеві неякісних послуг, він має право вимагати: безкоштовний ремонт товару, виправлення недоліків в наданих послугах; заміну товару на ідентичний належної якості; зменшити ціну товару або послуги; повернути товар з поверненням повної суми коштів, навіть якщо у продавця є можливість відремонтувати або замінити річ.

Трохи термінології:

  • Споживач – громадянин, який має намір замовити або придбати, або замовляє, купує або використовує товари (роботи, послуги) виключно для особистих, сімейних, домашніх і інших потреб, і не пов’язаних із здійсненням підприємницької діяльності;
  • Виробник – організація незалежно від її організаційно-правової форми, а також індивідуальний підприємець, які виробляють товари для реалізації споживачам;
  • Виконавець – організація незалежно від її організаційно-правової форми, а також індивідуальний підприємець, які виконують роботи або надають послуги споживачам за платним договором;
  • Продавець – організація незалежно від її організаційно-правової форми, а також індивідуальний підприємець, які реалізують товари споживачам за договором купівлі-продажу.
  • Недолік товару (роботи, послуги) – невідповідність товару (роботи, послуги) або обов’язковим вимогам, передбаченим законом або у встановленому ним порядку, або умовами договору (при їх відсутності або неповної умов звичайно ставляться), або цілям, для яких товар (робота , послуга) такого роду звичайно використовується, або цілям, про які продавець (виконавець) був поставлений до відома споживачем при укладенні договору, або зразком і (або) опису при продажу товару за зразком та (або) за описом.
  • Істотний недолік товару (роботи, послуги) – суттєвий недолік або недолік, який не може бути усунутий без відповідних фінансових витрат або виявляється неодноразово, або проявляється знову після його усунення тощо.

Напевно ви не раз задавалися питанням: придбали неякісний товар що робити? Захист прав споживачів в Києві – один з найбільш популярних запитів в пошукових системах. Якщо ви потрапили на наш сайт, ми зможемо надати вам якісну консультацію, а у разі необхідності захистити ваші права перед іншими особами.

Вирішення спорів щодо захисту прав споживачів, як правило, складається з декількох етапів:

1. Досудовий (претензійний) порядок врегулювання спору: переговори з компанією-продавцем; направлення претензії на адресу організації, яка порушили ваші права; направлення скарги до контролюючих державних органів. При направленні претензії вкрай важливо вкластися у встановлені терміни, а так само дотримати форму звернення. Термін подання претензії продавцеві за загальними правилами становить 14 днів. Незважаючи на це в законі є винятки для окремих категорій послуг і товарів. Звернення повинно бути сформовано в письмовій формі. Усна форма не має юридичної значимості. Наша компанія надає допомогу і в підготовці документів, і, при необхідності, в переговорах з продавцем. Часто недобросовісний продавець під тиском аргументів наших юристів йде на мирне вирішення проблемного питання. Це приклад найбільш оперативного і простого способу врегулювання спору.

2. Звернення до суду (судовий порядок врегулювання спору): складання позовної заяви; збір додаткових доказів; направлення документів до суду. До цього етапу переходять коли недобросовісний продавець не готовий на добровільне врегулювання питання, так як вважає ситуацію спірною. Основою для позитивного результату судового процесу щодо захисту прав споживача є чітко сформульована обгрунтована правова позиція і якісна спеціалізована експертиза. Підготувати все це допоможе професійний юрист із захисту прав споживачів. Фахівці ЛФ Лексон  готові надати вам всебічну підтримку і професійне представлення інтересів в суді по захисту прав споживачів. Ключовий момент полягає в тому, що ми добиваємося того, щоб всі фактичні та судові витрати позивача в максимально повному обсязі лягли на плечі відповідача, в разі встановлення його провини.

3. Виконання судового рішення: позитивне судове рішення, ще не  є гарантією негайного задоволення ваших законних вимог, так як постановлене рішення ще повинне бути виконане. Наша компанія допоможе вам домогтися виконання відповідачем судового акта в гранично короткі терміни, навіть у випадку представлення його інтересів адвокатом. Юридична консультація щодо захисту прав споживача – простий інструмент, що дозволяє об’єктивно оцінити перспективи задоволення вимог покупця, а так само намітити грамотний план дій.